Wij zijn een lang bestaande en dynamisch bedrijf die onze klanten graag beter van dienst kan zijn. Elke feedback en klacht is voor ons een leermoment.

Om deze redenen hebben wij ons ook aangesloten bij Stichting WebwinkelKeur.

Hier kunt u ons feedback geven maar ook een cijfer geven!

Wilt u een klacht melden
Dan raden we je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@schotelzaak.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.”

Wij zullen er alles aan doen om zo snel mogelijk tot een oplossing te komen.