Veelgestelde vragen

Wij hebben onze klantenservice pagina zo optimaal mogelijk proberen in te vullen.
Overzichtelijk en gemakkelijk, snel het antwoord op u vraag! Heeft u desondanks nog een vraag? Dan treft u die wellicht aan tussen de veelgestelde vragen.
Wij staan klaar om antwoord te geven op al je vragen. Ook opmerkingen, klachten, wensen en complimenten zijn natuurlijk welkom.
Want alleen met jouw reacties kan Schotelzaak.nl elke dag beter worden.

Wat zijn de verzendkosten binnen Nederland en Belgie?
Alle bestelling binnen de Benelux worden gratis bezorgd, met uitzondering van bestellingen onder de € 20,-.
Bij prijzen onder de € 20,- worden verzendkosten van €6,95 toegepast.

Op de website las ik dat een product op voorraad is, maar toch heb ik een bericht gekregen dat het model niet op voorraad is ?
Het gebeurt weleens dat een product verkeerd op voorraad staat. Wij doen er alles aan  om dit tot een minimum te beperken. Indien het toch gebeurt doen wij er weer alles aan om het goed te maken met u. 

Ik heb een bestelling geplaatst op een model waar korting op zit, maar mijn extra kortingscode kon ik niet gebruiken?
Wij kunnen helaas geen extra korting geven op producten waar al een korting voor wordt gegeven, u kunt uw kortingscode bewaren voor uw volgende bestelling. 

Weet u of een winkel bij mij in de buurt dit product verkoopt?
Wij hebben jammer genoeg geen inzicht op de voorraden van andere winkels. 

Ik krijg een foutmelding als ik naar de bank en/of creditcard pagina wordt doorgestuurd ?
Hoogstwaarschijnlijk gebeurt dit omdat uw browsersessie is verlopen.
Ververs de pagina en probeer dan nogmaals uw bestelling af te ronden.
Het kan ook zo zijn dat er een storing is bij de bank, hou daarom de mededelingen op de website van uw bank in de gaten. Indien het nog steeds niet lukt, willen we je vragen om contact met ons op te zoeken! Dit kan door een mail te verzenden naar [email protected] of gewoon bellen met Telefoon: +31 (0) 10 486 15 55

Zorgen jullie ook voor de installatie?
Indien wenselijk kunnen wij ook de installatie verzorgen. Neem hiervoor contact met ons op.  

Is de prijs die op de website staat altijd correct?
De prijsvermeldingen zijn altijd onder voorbehoud. Wij dragen er zorg voor om prijswijzigingen door de markt ook zo snel mogelijk te wijzigen op onze website.